انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پایتخت وحدت ایران اسلامی آغاز شد+فیلم و تصاویر

یک‌هزار و ۸۶۱ شعبه در سراسر استان سیستان و بلوچستان پایتخت وحدت ایران اسلامی آماده اخذ رای مردم به نامزد‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

 مردم سیستان و بلوچستان  همواره و در طی سالیان گوناگون عرصه انتخابات را گرامی داشته‌اند  در 11 اسفندماه 1402 نیز با وحدت مثال‌زدنیشان پای صندوق‌های رای حاضر شده و ضمن ادای تکلیف و وظیفه‌شان برای ساخت آینده بهترسرزمین شان تلاش خواهند کرد.

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان مظهر حضور مردم و آزادی انتخاب برای مشارکت در سرنوشت خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است در این میان جوانان به عنوان سرمایه‌های مهم اجتماعی نقش مهمی در این حضور دارند و در میان این جوانان حضور رای اولی‌ها به عنوان نخستین تجربه‌کنندگان مشارکت سیاسی در تعیین سرنوشت  کشور بسیار ارزشمند است.

 ۱۶۶ هزار و ۸۱۳ نفر  رای اولی‌ داریم

دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیش از یک‌میلیون و ۹۰۵ هزار و ۹۳۳ نفر در این استان واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: یک‌هزار و ۸۶۱ شعبه در سراسر استان آماده اخذ رای مردم هستند.

عباس ابراهیمی  از وجود یک‌هزار و ۸۶۱ شعبه اخذ رای در سیستان و بلوچستان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد و بیان کرد: در هر شعبه ۲ صندوق اخذ رای داریم که صندوق آبی‌رنگ متعلق به مجلس خبرگان و صندوق قرمز رنگ متعلق به مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: ٩٦٠ شعبه اخذ رای سیار نیز در سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده تا مردم بتوانند به راحتی در دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری مشارکت کنند.

دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یک‌میلیون و ۹۰۵ هزار و ۹۳۳ نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۶۶ هزار و ۸۱۳ نفر شامل رای اولی‌ها می‌شود.

وی اظهار کرد: ۲ میلیون و ۱۹۳ تعرفه برای دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.

ابراهیمی تاکید کرد: یک‌هزار و ۱۵۴ شعبه اخذ رای در سیستان و بلوچستان روستایی و ۷۰۷ شعبه اخذ رای شهری است.

مردم سیستان و بلوچستان پای صندوق‌های رای نشان خواهند داد همیشه پای کار نظام هستند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگ دیگری از افتخارات مردم رقم خواهد خورد و مردم این استان نشان خواهند داد مثل همیشه پای کار نظام هستند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پایتخت وحدت ایران اسلامی آغاز شد

 حضور پرشور پرسنل بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پایتخت وحدت ایران اسلامی آغاز شد

حضور حداکثری در انتخابات عامل تحکیم پایه‌های نظام است

ایت الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با حضور در پای صندوق های رای در زاهدان گفت: اصل حضور حداکثری در انتخابات نشان از اتحاد، انسجام و همدلی برای نظام اسلامی و تحکیم پایه‌های این نظام و انقلاب بوده چرا که این همراهی مایه یاس و ناامیدی دشمنان از توطئه گری و فتنه گری خواهد شد، البته امنیت پایدار را برای کشور به دنبال دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پایتخت وحدت ایران اسلامی آغاز شد

حضور پرشور مردم زاهدان پای صندوق‌های رای گیری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.